Despre BMW Z4 putem spune că e un roadster reuşit,
care nu prea suportă denaturarea liniilor. Se pare că şi cei de la
Hamann sunt de aceeaşi părere, kitul exterior propus de ei nefiind
foarte agresiv.
Spoilerul frontal este modificat, abordând un stil foarte
apropiat de al lui M3 şi total diferit de al vârfului de gamă
Z4 sDrive35i. Partea rotunjită centrală se
combină destul de reuşit cu fantele laterale, unde a au fost
adoptate şi lumini de poziţie cu LED.
În lateral a apărut o pereche de praguri, mai proeminente în
partea inferioară şi care beneficiază de guri de aerisire pentru
frânele din spate. Suspensia coborâtă evidenţiază o siluetă foarte
dinamică, care rulează pe jante speciale, de 20″, din trei bucăţi,
din seria Edition Race „Matte Black” – marginea jantei are un look
de aluminiu polişat, spiţele sunt negru mat, iar partea butucul
central are şuruburi din titan.
În spate, lucrurile sunt ceva
mai aproape de spiritul racing, în primul rând prin adoptarea unui
eleron care nu poate trece neobservat. Spoilerul spate are acum
integrate două mici fante laterale, iar cele două perechi de
evacuări sunt o carte de vizită pentru puterea maşinii.
Pentru că Hamann a umblat şi la propulsorul twin-turbo de 3,0
litri, ridicându-i puterea de la 306 la 360 CP, în timp ce cuplul
motor maxim a fost dus de la 400 Nm la nu mai puţin de 540 Nm. Prin
urmare, şi viteza maximă atinge acum 285 km/h, fiind eliminată
limitarea electronică.
Nici interiorul maşinii nu a fost uitat: măciulia din aluminiu a
schimbătorului şi covoraşele cu aspect de tablă de aluminiu poartă
logo-ul Hamann Motorsport, iar tapiţeria din piele poate fi
personalizată în funcţie de dorinţele clientului.